Job 36 van 59


Report this listing

Solliciteren



Logistiek administratief bediende


Functie

Als onderdeel van de continue groei van onze klant gelegen in Oostende zijn ze op zoek naar een gemotiveerd allround administratief/logistiek bediende. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?
  • Je beheert en coördineert de interne en externe logistieke flows voor de klanten en leveranciers
  • Met plezier geef je de nodige ondersteuning aan je collega's voor diverse administratieve taken
  • De update van Excel-bestanden en andere, kleinere taken, zorgen voor afwisseling in je takenpakket


Bedrijfsinformatie
Onze klant is gelegen in Oostende en op zoek naar een nieuwe werkkracht om hun team te vervolledigen!

Jouw profiel

Naar welk profiel is onze klant gelegen in Oostende op zoek voor hun vacature van administratief/logistiek bediende?
  • Je hebt oog voor detail en beschikt over een gezonde dosis commerciële flair
  • Je hebt zin voor organisatie en stress heeft geen vat op jou
  • Je hebt een no-nonsens aanpak en reageert accuraat en snel
  • Je bent positief, ambitieus en wil graag doorgroeien
  • Je drukt je vlot uit in het Frans en Engels
  • De dagplanning van de chauffeurs opstellen en bijwerken
  • De behandeling van bestellingen voor goederenvervoer over de weg organiseren volgens de orders van klanten
  • Het dossier voor het wegvervoer samenstellen en de documenten bezorgen aan de klanten, chauffeurs, ...
  • Technische ondersteuning bieden aan de chauffeurs in geval van panne, ongeval, ... (wijziging van reisweg, reistijd, ...)
  • De activiteiten van een wagenpark organiseren en plannen (toewijzing, onderhoud, ...)
  • De routes van de chauffeurs organiseren en plannen
  • Klachten registreren
    De klant naargelang het type incident oplossingen voorstellen (breuk, vertraging, panne, ...)
  • De databestanden (chauffeurs, wagenpark, opdrachtgevers, …) up to date houden
  • De uitvoering van het transport opvolgen of controleren
    Problemen identificeren en bijsturen
  • De activiteiten van het personeel opvolgen en nakijken (rijtijden, geldigheid van de attesten, ...)
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen

Aanbod

Wat mag je van onze klant gelegen in Oostende verwachten?
  • Een job optie vast na de uitzendperiode
  • Een voltijdse tewerkstelling van maandag tot vrijdag
  • Een 40-uren stelsel met 12 betaalde ADV-dagen (4/5 is ook bespreekbaar is deze functie)
  • Een mooie verloning afhankelijk van jouw capaciteiten aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering)
  • Mogelijkheid tot een bedrijfswagen na 1 jaar in dienst
  • Parking voor de deur
  • Een job tijdens de daguren
  • De klant gaat mee met het bouwverlof

Solliciteren

ALICIA THEEUWS
003250444714

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht